Διαχείριση Παραπόνων

Στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου διακρινόμαστε για το κύρος, την αξιοπιστία και την υπευθυνότητά μας καθώς και για τον επαγγελματισμό ενός έμπειρου, καταρτισμένου και άρτια εκπαιδευμένου προσωπικού. Κατ’ επέκταση, διατηρούμε, διαχρονικά, ψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης τόσο στο στάδιο της πώλησης όσο και στο χειρισμό απαιτήσεων μετά από ζημιές. Καλλιεργούμε και προωθούμε μια ανθρωποκεντρική και συνάμα άρτια επαγγελματική κουλτούρα με στόχο η πληροφόρηση και εξυπηρέτηση που σας παρέχουμε να είναι άριστη.

Αν και δίδουμε μεγάλη έμφαση στην εξυπηρέτηση και υπηρεσίες που παρέχουμε στους ασφαλισμένους μας, αυτό δεν εξασφαλίζει απόλυτα ότι δεν θα προκύψει, κάποτε, κάποιο παράπονο που αφορά τα προϊόντα ή το προσωπικό μας. Αυτό θα θέλαμε να το ξέρουμε ούτως ώστε να λάβουμε μέτρα τόσο για τη διόρθωσή του όσο και για να φροντίσουμε να μην επαναληφθεί. Για το σκοπό αυτό έχουμε θεσπίσει διαδικασία υποβολής και χειρισμού παραπόνων την οποία σας καλούμε να ακολουθήσετε για την ορθή και γρήγορη διερεύνηση και διευθέτηση του παραπόνου σας.


 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 8000.87.87 EMAIL